Total Pageviews

Wednesday, August 20, 2008

In the Memories of My late Untie


aku baru kehilangan untie aku yang sakit kansertu Ahad lalu, dia meninggal pukul 10.20 pagi...adik aku call...dan pada haritu jugak aku balik dari KL, aku ambik adik aku dekat UPM dan adik sepupu aku dekat Selayang, then kami bertiga balik dengan kereta aku ke Terengganu..sampai di Kuantan aku pergi ambik adik aku Faez dekat rumah kakak tiri aku di area Indera Mahkota....perjalanan hari tu tak banyak yang kami borak...hati masih terkejud lagi....


untie aku lahir pada tahun 1958 (15 Ogos) dan meninggal pada tahun ni, 2008 (17 Ogos), means umur arwah 50 tahun ketika arwah meninggal atau 2 hari selepas birthday arwah....sedih sangat...arwah suffered breast dan bone cancer selama 4 tahun...., kat sini aku kepilkan gambar2 kenangan kami...honestly i am still shock and can't believe that i lost her:




gambar di atas diambil dalam bulan Dec 2007, 8 bulan sebelum beliau meninggal...time tu aku baru je move to KL...she support me alot....



Bila sesekali tengok arwah, aku sedih sangat, arwah seorang yang sabar dan takkan tunjukkan dia sakit, walaupun jiwanya tersekasa dek kerana bahang kesakitan kansertu namun dia tetap tersenyum danmenafikan...arwah merupakan kehilangan yang besar dalam keluarga kami, dialaa pencetus kegembiraan kami malah ketika Aidilfitri pun arwahlaaa yang menjadi pennyeri Aidilfitri kami....


Pic yang sama....dari kiri aku, nephew aku (Zara), Arwah dan adik perempuan aku (Lia)...nanti ada masa ku add lagi pic zaman dulu2




No comments:

Sampai Syurga