Total Pageviews

Thursday, September 25, 2008

Break fasting With My Little brother

Today, my hand seems to feel so rajin lol to write...i started to realise my interest in writing the things that i did tonight...

Pagi ni aku bangun dalam pukul 5.55 pagi..dengan sakit gigi dan kesan migrain malam tadi yang masih meratah...sakit wo......gigi aku pulak bekas gigi yang dah berbelas tahun ditampal...it so paintful to feel it...by the way aku sampai office dalam 6.44 am, nothing can be done..but i try to download some vedios of Karen Carpenters classic performance...dapatlaa jugak 3 video....dalam kepala aku esok nak tengok sambungan Kekasihku Seru.

tepat pukul 7.49 pgi bila aku rasa server internet makin slow, aku start tibai bantal busuk aku kat opis dan hampar dua kerusi macam biasa then terlelap laaa.....style kerusi aku tu macam kat pic di bawah...._________________


Aku terjaga tepat 8.30 pgi, benda pertama seperti biasa aku buat adalah angkat dokumen yang dah aku proses semalam dan bawak kepada staff aku untuk diaorang print dan isu AP....then aku ambik permohonan baru pulak untuk di proses....such a boring rutin job but that the only thing yang paling mudah untuk aku buat.....rthen sampai bili migrain aku makin mengganas..aku tak larat sangat rasanya....then aku apa lagi mengkoverkan sakit aku dengan surf internet...malas naqk buat kerja makin pening adalaaa...aku masuk tagged.com....ada orang request jadi kawan tuh....wooooo...bangga....


then tepat pukul 12 tengahari aku baru teringat nak pergi Citibank nak ambik Kad kredit aku yang semalam aku tukar sebab tersilap dek kebodohan aku expose no. kad aku kpd syarikat promosi pelancongan hanjeng yang call aku...Vavi sangat perempuan tu ugut aku suruh terima kad dia...dia cakap kalau tak terima aku kena bayar yearly payment...aku lepas bagi baru tahu kena tipu....sial, saja2 aku kena charge RM50 oleh Citibank untuk tukar kad baru...aku memang bengang lagi...nama betina yang cakap dengan aku tu Eeeraa....memang aku kalau dia charge jugak atas kad aku soheh aku report atas forgery dan Breach of Ethic and Fiduciary Duty....gitu.....teringat lagi subjek Law yang aku study kat Unive dulu...geram jugak aku....dia nak charge RM590 ataskad aku untuk ambik kad percutian dia...aku memang geram sangat ni....
Nama syarikattu Cintai Holiday....sapa2 yang terkena hati2 laaa.


then aku bertolaklaa dengan kereta ke Citibank but aku parking dekat Stesen putra (RM3 hilang duit aku) then salin baju casual dan dengan selamba aku catwalk ke LRT PWTC untuk ke masjid Jamek before ambik Putraline ke stesen Ampang Park..dalam train sempat lagi aku scanning..tetiba masuk dari stesen Putraline Dang Wangi student Afrika...cute jugak salah seorang student lelaki tu...aku rasa yang paling ada rupa yang pernah aku nampak....(sempat lagi tuh) - aku hanya memuji kecantikan ciptaan tuhan...jangan salah anggap, then sampai Citibank aku dapat kad aku...kembali ke stesen masjid jamek dengan mood skait gigi dan migrain aku, sempat aku sound kanuter sebab tak dengar order tiket yang aku bagi..kesian adikkaunter tu...jahat aku nyesal jugak tapi dah terlepas sebab mood aku memang hancur tadi petang, sorry ...then aku terus perjalan balik ke stesen putra untuk ambik kereta and back ke ofis...(before that sempat jalan2 ke The Mall, cuci mata).


sampai ofis hujan pulak...dengan payung aku kuar dengan confiden tak sampai dua langkah terus berhenti...satu lagi aku geram tapi tak berani nak menyumpah sebab rezeki Allah..(baik kejap)..then naik bilik aku lepak jap...dekat area ofis aku ada jualan Ramadhan untuk hari ni je,.....

petang lepas selesai solat Zohor (lewat tuh pukul 4.00 ++ baru solat Zohor) aku teringat hadiah adik aku, Wan belum bungkus..hadiah besday dia...sebab petang ni aku dah janji nak berbuka dengan dia..ingat nak belanja dia tapi dia tetiba cakap nak makan KFC,aku baru terfikir nak makan Pizza Hut....tak pelaaa.....sampai masa petang nanti decide...

No comments:

Sampai Syurga