Total Pageviews

Friday, May 8, 2009

Well, I Am Back!!!

Hiiii, i dah kembali, lama tak menulisnyaa dekat sini....almaklumlaa pergi kursus DPA untuk penjawatan i, satu pengalaman yang membanggakan dan penuh dengan kemanisan yang memang vogue....yang pasti i gain weight about 8 kg, tak tahulaa kenapa, since majority of my friends semua lost weight sampai ada yang kurus melidi, i jerr yang gemuk ring ring, ting tong sangat....entah apalaa yang menyekat metabolisme i kat sana sampai makanan yang i makan tak dapat nak diproses terus jerr jadi lemak....but i puas dan proud sebab dapat lalui semua ujian dan modul yang sebelum ini menjadi impian I sebelum keje macam sekarangni.....nak jadi iron man katanya....





Balik ke ofis semua terkezud, kenapa i naik badan walhal sepetutnya macam si Diana (see my previous post) kurus jeer...i apa lagi.....bedaljelaa..bagi alasan, mesin blander dalam perut i rosak katanya...so i guna backupjerr..makan dan telan sampai kenyangjerrlaaa.....sampai ofis, banyak yang berubah, malas nak ber i-i ni....better beraku pulak....vogue sikit...i-i ni macam akak2 lak.....okaylaa...i-i laa....sesampai di ofis on my first day, aku terus naik ke HR tingkat 13, terserempak dengan si Nadmin dan Si Arfah, awal pulak bebudak berdua ni .....then kami terserempak dengan mufsi, dia salam dengan kami...aik....salam kerrr.....(Rahsia)....



then aku menghayun kaki menapak ke bilik mesyuarat Nilam....lepak jap...sejurus aku turun jap ke ofis lama aku di tingkat 2, nak lepak dengan member2 lama....ting tong jap....banyak yang berubah especially bab colour.....penangan sistem 5s banyak memberikan pandangan positif pada aku...hmmmmmi believe 5 s merubah suasana ofis aku ke arah lebih menarik....harapnya aku ditempatkan di tempat yang sama. Dari papan kenyataan, hingga ke tong sampah malah lining meja pun bertanda...cayaalaa...bila aku tanya salah-seorang staff senior. katanya si Mazdan yang jadi Presiden atau ketua untuk projek kecantikan ofis, not bad jugak mamat ni....yang penting colourful lak ofis aku.....vallah.....
tuje aku nak komen untuk hari ni.....nanti aku sambung dengan topik yang lebih mengancam perasaan...tengah cari idea ni......tungguuuuu

No comments:

Sampai Syurga