Total Pageviews

Monday, January 21, 2008

Aku Pening Sekarang Ni

Hari ni 22/01/2007 masuk 5 hari lagi makanya sudah genap 2 bulan aku kerja dekat MITI ni...hari ni aku dah hilangkan seberkas dokumen aplikasi AP pelanggan namanya Tele entah ape tah...huhuh...bayak siot, aku termislook, entah kat mana aku letak makhluk tu...hati aku kuat menyatakan staff aku terambik atau time submit untuk kelulusan aku termasuk sekali application tu..Ohhh tuhan..cuainya aku hari ni....sebab banyak sangat application ngarut ni....tulaa sebabnya...


gaji aku yang pertama secara normal dah aku dapat..tak laa banyak tapi better laa...aku boleh plan dengan bebas, tapi yang sentapnye RM450 terpaksa aku guna untuk kete, kalau setakat stay KL ni dah beribu duit aku habis untuk kete aku yang satu tu...geramnya....sentet aku....


baru2 ni aku balik kampung..banyaklaaa jugak benda terjadi...mak cik aku dah tak larat dah nak bangun sebab kanser, dia just baring jerr...kanser payu dara laa...kesian sungguh, aku doakan dia cepat sembuh dan dipanjangkan umur....
ni laa rupa makcik aku yang sakit tu...aku betul2 susah hati...balik baru2 ni aku seboleh2nya nak bagi apajerr yang aku mampu untuk senangkan hati dia...kalau ikut plan aku, aku nak jaga makcik cik aku bila dia tua nanti...aku tak kisah tak kahwin andai dengan perkahwinan itu aku terpaksa bahagikan kasih sayang aku dengan antara keluaraga atau dengan wife, yang mana pastinya akan timbulkan konflik..aku ni susah sikit...thats why its too complicated...kahwin pun tak pe, tak kawin pun tak pe...

No comments:

Sampai Syurga