Total Pageviews

Wednesday, January 30, 2008

Posing Terakhir Aku di Tempat Kerja Lama





Ni antara pic time nak kemas barang nak pindah...tak sabar nak berhenti tau...walau sedih tinggalkan kawan2,....yang bawah ni adalah kawan2 yang rapat dengan aku...Si Suhana yang sedang bergayutan dengan telefon dan Si Ziha yang sedang termenung jauh menusuk kalbu dia jerrr....



Jauh pulak dok scanning si Ziha ni...teringat sapa laaa dia agaknya....Si Ziha ni barujerr lepas interview dekat LHDN, dekat tempat aku kerjalaaa di Kompleks Kerajaan, cumanya akuni PTD di MITI jerrr dia pulak nak masuk LHDN, aku doakan dia berjayalaaa....



Ini lah Suhana, my the very lovely and the very best fren dan yang paling aku sayang sekali....heheheh..aku paling sedih nak tinggalkan tempat kerja lama sebab Suhana laa...dia walau macam kakak aku, tapi yang istimewanya dia paling memahami aku...(maklumlaa taraf kakak Okay...) Suhana ni suami orang tau....diani special orangnye...sifat dia apa yang aku perhatikan tak de pada wanita lain....so jangan terasalaaa....sesapa yang membaca yerr..sebab setiap orang bagi aku ada special character..cuma dari segi aura tu yang different...Suhana ni pulak tengah apply transfer ke BIMB Kelantan...walau memang haram bos nak bagi tapi aku tetap doakan dia berjaya...yolaa dah adatnya bini orang, yang sodih nya sejak kahwin hidup berasingan..tulaa aku heran, namajerr tempat berciri agama tapi bab2 famili ni tak delaa nak tunjuk cara agama pulak, kesian, apapun, Suhana ada beritahu aku yang dia nak try apply kerja lain sebagai tutor dekat UMK.. Aku setuju sesangat, better laa keluarlaa dari tempat yang mana sebahagian dari ahlinya talam dua muka jerr banyaknya..depan cakap lain, belakang cakap lain..walaupun masih ramai yang boleh dikira ada kepala dan ada sikap berciri agama dalam jiwa, namun ada juga yang indah khabar dari rupa didalam hatinya....termasuk sebilangan bos....(gittu...aku geram....sebab banyak makhluk hypokrit dalam tempat kerja lama aku)




yang diatas tengah senyum ala2 segan ni...adalah Ziha...minah kelantan yang masih bujang...wakakakakak...aku dah citer pasal Ziha..dia ni pun among my best fren,...budak baik....berani, tegas dan always straight to the point kalau takpuas hati..thats a good attitude what?, sekurang2nya best fren aku bukan dari jenis species hypokrit....depan cakap lain, belakang cakap lain macam sesetengah orang dekat tempat kerja aku yang lama tu..malah ada di kalangan bos yang sifat macam h*%#$R%^^g pun ada..kalau nak tegur terus nak sentuh hal peribadi...memang kalau ikutkan hati mahujerr aku ganyang manusia kurang ajar macam tu...(malas nak citer banyak2, hilangkan seri muka aku jerr....)


apapun itulaa best2 fren aku yang aku sempat ambik pic diaorang....


aku dengan Suhana just cakap belakangjerr mengulas hal2 yang tak disenangi bukannya ngumpat okay....

kami tak berani nak direct sangat...mulut tak berinsurance lagi..







Ni pic Muslim Akhir, memang anak bongsu pun dalam famili, yang pastinya dia ni memang budak insaf, baik sangat dan rajin...selalu tanya aku bila nak kawin..aku jawabjerr laa tunggu dia dapat cucu...dah blur...muslim ni memang baik...pic ni diambik time aku belanja dia makan Secret Recepy time before aku dapat PTD, yelaa takut tak sempat pulak....Muslim ni aku kenal dia dah lebih 3 tahun dah, kami join tempat kerja lama tu sama2....

Di bawah adalah pic aku yang lain2..posing dekat Lif..(nampak sangat tak de kerja nak dibuat)


Ni pic tak de kerja nak buat, siap button lift lagi masuk..lantaklaa janji rambut baru jeer potong...




Ni saja nak exposekan diri...ala2 nak menggoda sesiapa jerr yang tak memandang pun




Ni pic azab sebab siap ada button kecemasan lagi masuk..kononnya berangan nak jadi bombalaa...sah2 pening ...



Ni pic dalam keinsafan, baju raihan beb....ala2 serius jerrr...tapi nampak berisikan? tension aku..dah bertahun diet, jogging berpuluh kilometer, tapi langsung tak kurus2.....choy sangat tau...




Ni pic time aku tension dan penat kat opis, kesian kan? anak sapa laa ni
nanti aku upload lagi pic laaiiinnn...





















No comments:

Sampai Syurga