Total Pageviews

Wednesday, January 30, 2008

KENANGAN DI PTD UNGGUL INTURA

Time dekat Unggul ni aku berisi sikit, almaklumlaaa time ni makan memang kerap, pagi dah makan berat, then tea break kul 10 plus2, then lunch lagi, kemudian tea break lagi dalam kul 4, kul 7 makan malam, fuuhhh memang tahap melantak aku...kenyang beb....


Ni pic tengah dengar ceramah...aku bosan gile tapi excited... ngantuk pun ada...sebab kenyang katanya...


Ni pic time kena pakai baju batik...dalam 15hb November 2008,



kat atas ni pic time nak start aktiviti sukan petang, aku budget timeni hujan dekat luar kot...tapi masing2 duduk terjelepuk kat lantai...ikut group, time ni tenagh discussion tentang aktiviti jungle tracking dan naik bukit dekat Hutang Air Panas Lenggong, hulu alam Sungai Petani, Kedah





Ni kawan aku, al budak Sabahlaa..dah kawin dah pun...hehehehe..dia ni kelakar jugaklaa..baik dan verynye pemurah...heheheheh



Yang ni Rafik, aku agak rapat dengan dia, budak JB, dia kena posting dekat JPJ JB, bestlaa balik kampung sendiri....

Dua gadis pingitan dari Borneo, yang kiri tu si Zurina dan yang kanan adalah Geng satu Kementerian aku, si Veeky Zainora. Veeky, budak Sarawak, kaum Iban..baik budaknya..sapa laa yang bertuah dapat budak ni buat suri agaknya...si Zurina pulak asal Sabah..dia ex-student KUSTEM, dekat jerr dengan rumah aku dekat Kuala Terengganu.....Zurina dapat posting dekat Kota Kinabalu jugak....bertuah lagilaaa badan mak cik ni....

time ni time saja2 sibukkan diri...(tak de idea tengah wat pelaaa )

Aku dengan Veeky...

Aku posing dengan Veeky, dan Zurina.


Amacam beb, gediks tak aku...?

kami mi memang rapat, dok hu ha hu ha , walau baru seminggu kenal...aku menari dengan geng2 ni, menari sumazau...Si Veeky dan Si Zurina ni laa tok Gurunya...hampir terpeleot kaki aku dok hinjut2..tapi aku enjoy myself alot

No comments:

Sampai Syurga