Total Pageviews

Tuesday, January 29, 2008

Pic Kucing Aku....Mdm Whiteney and Miss Lizzy

Mdm Whiteney Yang Nakal....



Ini lah Madam Whiteney Maria Hata ...., lagak seorang Ratu yang kesepian...rindu sangat...sayang sangat aku kat Whiteney ku ini.



.

Sayu jerr dok tengok bila aku ambik Pic dia...




Ni time si Whiteney lari bila aku nak sempur ubat parasit ke bulu....ribut dia lari ketakutan...hehehe




Ini pulak Pic Miss Lizzy yang Sporting





Kenyitan Seksi Diva Dara



Gaya Kleopatra yang mengasyitkan...katanyerr


Gaya Beradu Diva Muda


"Sofa ini Akak yang punya tau", agaknya itulaa kata Si Lizzy ni yerr..
Si Lizzy ni anak bongsu kepada Si Whiteney...3 saudara dia dah diserahkan kepada kawan aku sebab tak terjaga since aku pindah ke KL, famili aku sanggup tengok2kan Si Whiteney dan Si Lizzy jerr..manakala 3 lagi saudara Si Lizzy, Si Blacky, Si Maxi dan Si White Leg, aku terpaksa serahkan kepada kawan aku untuk dijaga...cedih tau....

No comments:

Sampai Syurga