Total Pageviews

Tuesday, January 29, 2008

Nak tengok Pic Heheheh aku?





Nilaaa pic aku time pergi office..skema tak?

rupa macam budak sekolah...tapi botak...heheheheh.......ni aku nak share beberapa pic aku...sajaa nak berangan sikit....kat bawah ni pih aku dengan Anuar Zain....




ramai kawan aku jeles sebab pic ni...heheheheh


kebetulan time ambik pic adalah ketika mamat ni buat persembahan dekat ECER, perasmian Wilayah Ekonomi pantai timur..so apa lagi...beranganlaaaa aku....ala2 artis jugak laa malam tu...






Atas ni adalah anak sepupu aku si Aqil, comel tak?..nama dia Wan Mohd Akil Wan Aswadi, Wan Aswadi tulaaa Sepupu aku....si comel ni baru jeerr sambut besday dia 20/1 lepas, alaaa hari Ahad baru2 ni..aku tak sempat pergi sebab terlupa..tapi aku beri jugak hadiah seminggu lepastu...Aqil ni baru jeerr dapat jalan...ributtau.....memang lawak...aku suka kalau Weekend lepak rumah mak cik aku..yang aku panggil Mak teh...untuk main2 dengan Aqil....aku ni memang suka budak...aku ada dua orang adik sepupu, seorang lagi anak Eyi, adik kepada Adi...pakcik kepada Aqil laaa...yang ni kuat menjerit, anak sepupu aku yang ni...comel jugak..anak perempuan, tapi kalau bab menjerit memang perit..aku sayang sangat dekat bebudak berdua ni...nama nye Sarah atau Wan Maisarah Wan Ashari...mak dia nama di Ira, okaylaaa...aku lupa nak masuk kan pic Sarah atau mesra dipanggil Kakak...bebudak ni bahasakan aku as Uncle Arif tau...aku yang nak diaorang panggil macam tu, kalau panggil pak cik ..rasa macam tak vogue jerr...haruslaaa aku mengorangputihkan diri.....



******************************************



Kat bawah ni pulak pic aku dengan Ratu Hatiku, heheheheh...comel tak..? teka sapa yang berada dalam pelukan aku tu?



itulah nephew aku yang sulung...Fazlin Zaralisa .....dia panggil aku Ayah Long jerrr...comelkan? tak sabar nak balik kampung nak jumpa....aku panggil nama manja dia Preety atau Mek Enjek jerrr....apapun..sayang sangat...nama manja dia Zara....tapi aku tetap nak kelainan....panggil Preetykerr...tapi Zara tu aku panggil jugak...














No comments:

Sampai Syurga