Total Pageviews

Wednesday, December 16, 2009

The House of Mine (Rumah Sewa okay)



WELCOME TO MY HOME....Rumah sewa aku dekat Taman Aman Putra, Jinjang....cantik tak...verynye the hijau...hahahaha....masuk je terus nampak koleksi warna wall papaer dan border malah survenour aku dekat atas rak kasut.



Atasni pic sebahagian ruang tamu.....tuan rumah dan aku try combinekan konsep bali dan padang pasir....hijau dan sejuk mata memandang...untuk curten just guna yang nipis je....

kerusinya kayu sebab senang nak dialih dan tak payah nak bersih teruk2....



Nilaa pic rak kasut rumah aku...survonir kawin kawan2 dan labu sayung pun ada...siap dengan bunga orkid lagi.....tak tahulaa nak kata cantik atau tak.....



Ni pulak meja makan rumah aku...simple kan?
aku jarang guna sebab species aku makan atas lantai je, ikut sunnah katanya....meja ni buat cantik je....aku guna meja ni kalau ada kawan2 datang dan aku masak (spagetti atau meggi je) untuk di jamu...nak masak benda lain yang heavy2 aku tak reti....





Atas ni pulak ruang sebelum masuk dapur...ada cermin berbilang sfera...cantik tak? cermin ni tuan rumah aku laa yang pasangkan...pandai kan ....gerbang ke dapur di hias dengan bunga ros putih berselang...nampak romantik tak? tetiba berangan ada di taman....



Atas ni keadaan struktur rumah sebelum masuk ke dapur.....menarikkan? yang penting kemas simple dan tak nampak serabut.





Ni pulak pic of another part of ruang tamu....guna just kerusi biasa...patung angsa tu tuan rumah aku punya....dan segala perabut...yang penting aku maintain kan je (pecah rahsia)....



Finally keadaan dalam rumah sewa aku...cantik kan? bertuah aku dapat tuan rumah yang baik....Thanks abang Syidin....































1 comment:

Aredhel Helya said...

nanti tulun kemas umah teman erk... bagus... seb baik i dah kawen, kalo tak.. i pinang u jadik hushben i...heheheehehehe

Sampai Syurga