Total Pageviews

Wednesday, December 16, 2009

The Malaysian International Fashion Week 2009....aku ada kat situ okay...


Kenal tak siapa pelakon di atas....? aku tak ingat namanya tapi yang aku ingat drama budak-budak Affie dan Abah, mak si Afie tulaaa.
heheheh..tetiba aku proud.....

sini aku nak share pengalaman aku di Malaysia International Fashion Week 2009, peerrghhh...hampir seminggu aku tak masuk office, penat jugak..jadi one of the urusetia bagi pihak MATRADE. tapi sempatlaa jugak aku melaram....jumpa ramai artis....



atas pulak peragaan fasyen...aku ada jugaklaa tertarik dengan seorang model rusiani..cantik sangat....lupa.lak nak bergambar dengan dia...huuhhhu



Gambar atas ni pulak time bertugas menjaga incomming buyer mission dari Uzbect .....yang paling challenging ialah time nak bercakap...since semua jenis tak reti bahasa...(bukan yang negatif ye sebab yang aku maksudkan...masalah bahasa k)...they olz baik jewww



cantik tak pakaian diaorang....




Kat atas ni pic Kak Jim, bos aku time dekat MATRADE nilaaa.....bergambar dengan Mr Mohamad Abu Tarbus...businessman Jordan ...ramah yang teramat sangat...



ni pulak giliran aku...nyesal aku bakai baju ni....nampak gemuk since time ni badan aku naik sikit..(sekarang dah okay dah...)...


tujelaaa yang aku nak kongsi kat sini.....tak banyak sangat yang dapat aku rakam since masa tak de...but i enjoy my self there....

No comments:

Sampai Syurga