Total Pageviews

Wednesday, December 16, 2009

In Memory: Kursus Insuksi Khusus...Love Them

Jangan marah and even don't blame me if i said, i love the course that i've been through last month...(see the date)....thanks sangat kepada HR MITI aku.....to let you all know, kat bawah ni adalah name tag aku...boleeeeiii time masuk dewan, benda pertama yang diuji ialah, cari nametag sendiri di kalangan staff so that boleh berkenalan, then aktiviti seterusnya ialah interview rakan....

Seronok jugak, bab interview rakan ni, aku dapat Veeky, so tak sukar sangat sebab Veeky memang dah rakan aku...so aku just kena lukis je rupa Veeky...(sayang aku tak masukkan sini) lupa nak ambik gambar laaaa lukisan aku...kalau tak boleh share...
Pendaftaran, hari tu aku memang excited sangat since diberitahu kawasan tu dekat dengan pantai, lama jugak aku tak ngadap laut since stay KL....i miss beaches...huuhhuhu....bila sampai jewww terharu sangat rerasanya....sampaije terus register....aku ingatkan dapat pilih bilik, tetiba dah ditentukan..aku sebilik dengan staff MITI Putrajaya....ayyoo...tak kenal laaa....tapi lama2 aku okay jugak..baik abg tu....tak rugi stay sebilik dengan penghuni yang aku tak kenal...dapat jugak aku berkenalan...
Kat bawahni pic time tengah aktiviti merentas halangan...yangni time belajar buat simpulan tali (yang mana aku dah lupa namenye but seronok). then kami kena masukkan air dari botol mineral 500 ml kedalam botol mineral lain yang kosong dengan menggunakan getah....macam2 karenah, muka masing2 merah dok tahan geram kepada kawan2 yang terperasan , aku tergelak je dalam hati..nak tengok air muka rakan2....boleh tahan masing2 tahan geram....seronok..kat sini memang menguji kesabaran.....

Ini simpulan guna badan dan masukkan tali guna badan...macam mana tah...yang pasti group aku tak sempat nak completekan sebab masa yang limited since kitaorang ni memang dari pagi dah start lewat....(salah sendiri)

Ini main tali lagi, yang penting baju tu cantik k

Yang ni pulak aktiviti mengimbang badan, time ni tengah diterangkan oleh facilitator...

Memang sukar sangat sebab semua kena balancekan selama 5 saat tanpa jatuh di kiri kanan....graviti kena balance...

Bawahni pulak gerombolan group aku....semua boleh tahan sporting jugak....

Ini pulak time aktiviti membelitkan tali lopia pada dua tangan dan cuba lepaskan...yang pasti aku bukan jadi membelit dah..terus terbelit2 sudah....partnjer aku malam tu adalah Azlan Kewangan....

Bawah ni pulak, tag nama aku atas meja...terasa glam pulak

Sorry, pic tak clear, ni pic sebahagian kakitangan HR MITI...they olz laa yang bertungkus lumut dalam kursus ni....semua masuk dari training unit hinggalaaa ke bahagian kaunseling...yang penting semua sporting

Ini pic aku dengan Zakuan....tengah dalam aktiviti berebut petak....hadoi...pancit aku kena tolak...yang penting sempat posing tu

Ini lagi satu dalam aktiviti yang sama.....

Ini pulak time tengah bukak parlimen dekat dewan makan...semua batch satu DPA aku...yang menunjuk jari tu adalah Siti Arfah...diva tu jangan tak tahu...entah sapa laa yang kena cucuk tu....yang senyum manja tu Miss Liew dan yang ala2 tengok jeww tulaaa Veeky....(cantikkan diaorang)

Siti Arfah memang tengah serious tu..yang penting kuih depan dia dah habis (korang faham2jelaa sapa yang makan)

Yang ni pulak another sesi parlimen...dengan Veeky(Ratu Kuat Semanagat), Dalilah (ratu Redah), Salizan (Ratu Gigih) dan Mulyati (Ratu Aerobik)....
nampaknya sidang tengah hangat....

Apapun, pengalaman dekat Kursus Induksi Khusus yang baruje selesai baru2 ni tu adalah antara pengalaman yang terindah aku...

No comments:

Sampai Syurga